Εν όψει της προγραμματιζόμενης διενέργειας των εκλογών για την ανάδειξη των αιρετών εκπροσώπων των εκπαιδευτικών στα Υπηρεσιακά Συμβούλια Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) μέσω ηλεκτρονικής ψηφοφορίας, το υπουργείο Παιδείας, με εγκύκλιο που εξέδωσε, καλεί τους Διευθυντές όλων των σχολείων της χώρας να μεριμνήσουν για την ενημέρωση-επιβεβαίωση των στοιχείων των εκπαιδευτικών (μονίμων και αναπληρωτών), που είναι αρμόδιοι να τηρούν στo ηλεκτρονικό σύστημα MySchool.
Συγκεκριμένα, πρέπει να επιβεβαιωθούν-ενημερωθούν τα πεδία του Ονοματεπώνυμου, του Πατρώνυμου, του Μητρώνυμου καθώς και αυτό της ηλεκτρονικής αλληλογραφίας (e-mail), τα οποία αποτελούν όλα απαραίτητα στοιχεία της εκλογικής διαδικασίας. Είναι αυτονόητο, ότι σε περίπτωση αναντιστοιχίας, θα πρέπει να διορθωθούν και τα στοιχεία που αφορούν τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης Α/θμιας & Β/θμιας Εκπαίδευσης στις οποίες υπάγονται οι εν ενεργεία εκπαιδευτικοί, μόνιμοι και μη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου