Καλώς ήρθατε στο ιστολόγιό μου.! Από εδώ φιλοδοξώ να ενημερώνω όλους τους συναδέλφους άμεσα και αξιόπιστα για τα εκπαιδευτικά θέματα του νομού μας και όχι μόνο. Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου για οποιοδήποτε θέμα σας απασχολεί. Για περισσότερες πληροφορίες κάντε κλικ στην φωτογραφία μου

Σάββατο 10 Οκτωβρίου 2020

Γνωστοποίηση υποψηφιότητας - Διαμαντόπουλος Ηλίας Υποψήφιος Αιρετός για το ΠΥΣΠΕ Πέλλας με τη Δ.Α.Κ.Ε./ Π.Ε.



Αγαπητές συναδέλφισσες, αγαπητοί συνάδελφοι

Η εμπιστοσύνη που δείξατε στο πρόσωπό μου, μου δίνει τη δύναμη αλλά και τη δέσμευση να συνεχίσω με υπευθυνότητα και συνέπεια να αγωνίζομαι για τα ιδανικά της εκπαίδευσης και τα καθημερινά μας προβλήματα.

Με οδηγό την αστείρευτη θέλησή μου να υπηρετώ τα συμφέροντα και τα δικαιώματα του εκπαιδευτικού κλάδου, τολμώ να ζητήσω την στήριξή σας στην προσπάθεια μου να παραμείνω υποστηρικτής των συμφερόντων σας στο ΠΥΣΠΕ Πέλλας.

Διαμαντόπουλος Ηλίας

Υποψήφιος Αιρετός για το

ΠΥΣΠΕ Πέλλας με τη Δ.Α.Κ.Ε./ Π.Ε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου