Καλώς ήρθατε στο ιστολόγιό μου.! Από εδώ φιλοδοξώ να ενημερώνω όλους τους συναδέλφους άμεσα και αξιόπιστα για τα εκπαιδευτικά θέματα του νομού μας και όχι μόνο. Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου για οποιοδήποτε θέμα σας απασχολεί. Για περισσότερες πληροφορίες κάντε κλικ στην φωτογραφία μου

Παρασκευή 7 Ιουνίου 2019

Ενημερωτικό σημείωμα Ιουνίου Νο1. 07-06-2019




ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ ΗΛΙΑΣ
ΑΙΡΕΤΟΣ ΠΥΣΠΕ ΠΕΛΛΑΣ
ΤΗΛ. 6971590711 & 6974794988

Ιστοσελίδα: diamantopouloshlias.blogspot.com

Γιαννιτσά, 07-06-2019



Συναδέλφισσες και συνάδελφοι,



Για την πλήρη ενημέρωσή σας, σας αποστέλλω το πρώτο ενημερωτικό σημείωμα για τον μήνα Ιούνιο, το οποίο περιλαμβάνει:

Α) Οργανικές Υπεραριθμίες - Δήλωση οργανικής υπεραριθμίας εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ70-Δασκάλων και ΠΕ60-Νηπιαγωγών - Πίνακες με Οργανικά κενά - Ομάδες Σχολείων

Β) Ανακοίνωση ονομαστικά των οργανικά υπεράριθμων εκππαιδευτικών ΠΕ06-Αγγλικής Γλώσσας και ΠΕ11-Φυσικής Αγωγής

Γ)
Πίνακες Οργανικών Κενών - Δηλώσεις τοποθέτησης οργανικά υπεράριθμων εκπαιδευτικών κλάδων ΠΕ06-Αγγλικής Γλώσσας και ΠΕ11-Φυσικής Αγωγής - Ομάδες Σχολείων 

Δ) Τι ισχύει με τις υπεραριθμίες σε περίπτωση υποβιβασμού ή συγχώνευσης σχολικών μονάδων. Βήμα - Βήμα όλη η διαδικασία

Δ) Εκπαιδευτική επικαιρότητα



ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΡΟΘΕΣΜΙΕΣ

Ø  Όλοι οι εκπαιδευτικοί που ανήκουν οργανικά στις σχολικές μονάδες του ΠΥΣΠΕ Πέλλας που βγάζουν υπεραριθμίες, καλούνται να υποβάλουν προς το ΠΥΣΠΕ Πέλλας υπεύθυνη δήλωση στην οποία να αναφέρουν εάν επιθυμούν ή όχι να κριθούν ως υπεράριθμοι από την Παρασκευή 07 Ιουνίου 2019 έως και την Τετάρτη 12 Ιουνίου 2019 και ώρα 12.00 μ.μ..

Ø  Για τους ΠΕ70 και ΠΕ60 οι δηλώσεις τοποθετήσεις θα γίνουν μετά από τον ονομαστικό χαρακτηρισμό των υπεράριθμων. Δηλαδή, από την Τετάρτη και μετά.

Ø  Βγήκε η Εγκύκλιος Μεταθέσεων Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.) σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε. και ΚΕ.Δ.Δ.Υ. για το σχολικό έτος 2018-2019. Η προθεσμία υποβολής αιτήσεων ορίζεται από τη Δευτέρα 10 Ιουνίου έως και τη Δευτέρα 17 Ιουνίου 2019 και ώρα 15.00΄.




Α)Οργανικές Υπεραριθμίες - Δήλωση οργανικής υπεραριθμίας εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ70-Δασκάλων και ΠΕ60-Νηπιαγωγών - Πίνακες με Οργανικά κενά - Ομάδες Σχολείων

Το ΠΥΣΠΕ Πέλλας στην με αριθμ. 13/ 07-06-2019 Πράξη του διαπίστωσε τις παρακάτω οργανικές υπεραριθμίες εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ70-Δασκάλων και ΠΕ60-Νηπιαγωγών, κατά σχολική μονάδα και κατά κλάδο, οι οποίες προέκυψαν από τις συγχωνεύσεις και τους υποβιβασμούς των σχολικών μονάδων, σύμφωνα με τη μεαρ.Φ.10/51699/Δ1/03-04-2019 Υ.Α. (1351 Β΄) και τη με αρ.Φ.10/83371/Δ1/24-05-2019 Υ.Α. (2078 Β΄), όπως παρακάτω:


     ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΙΕΣ ΠΕ70-ΔΑΣΚΑΛΩΝ 2019-2020
ΔΗΜΟΣ ΕΔΕΣΣΑΣ
Α/Α
 ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ
ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΙΕΣ
1
Δ.Σ.ΑΓΙΑΣ ΦΩΤΕΙΝΗΣ
1
2
Δ.Σ.ΦΛΑΜΟΥΡΙΑΣ
1
ΣΥΝΟΛΑ
2
ΔΗΜΟΣ ΑΛΜΩΠΙΑΣ
Α/Α
 ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ
ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΙΕΣ
1
Δ.Σ. ΒΟΡΕΙΝΟΥ-ΝΕΟΧΩΡΙΟΥ
3
2
Δ.Σ. ΕΞΑΠΛΑΤΑΝΟΥ
1
3
Δ.Σ. ΞΙΦΙΑΝΗΣ-ΑΛΩΡΟΥ
3
ΣΥΝΟΛΑ
7
ΔΗΜΟΣ ΠΕΛΛΑΣ
Α/Α
ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ
ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΙΕΣ
1
Δ.Σ. ΑΓΙΟΥ ΛΟΥΚΑ
2
2
3ο Δ.Σ. ΚΡΥΑΣ ΒΡΥΣΗΣ
3
ΣΥΝΟΛΑ
5
ΔΗΜΟΣ ΣΚΥΔΡΑΣ
Α/Α
ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ
ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΙΕΣ
1
Δ.Σ. ΚΑΛΛΙΠΟΛΗΣ
1
2
Δ.Σ. ΛΙΠΟΧΩΡΙΟΥ
3
ΣΥΝΟΛΑ
4

ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΙΕΣ ΠΕ60-ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ 2019-2020
ΔΗΜΟΣ ΕΔΕΣΣΑΣ
Α/Α
ΣΧΟΛΙΚΗ  ΜΟΝΑΔΑ
ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΙΕΣ
1
Ν/Γ ΑΓΡΑ
1
2
Ν/Γ ΑΡΝΙΣΣΑΣ
1
3
2ο Ν/Γ ΕΔΕΣΣΑΣ
1
ΣΥΝΟΛΑ
3
ΔΗΜΟΣ ΠΕΛΛΑΣ
Α/Α
ΣΧΟΛΙΚΗ  ΜΟΝΑΔΑ
ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΙΕΣ
1
Ν/Γ ΑΓΙΟΥ ΛΟΥΚΑ
1
2
19ο Ν/Γ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ
1
3
3ο Ν/Γ ΚΡΥΑΣ ΒΡΥΣΗΣ
1
ΣΥΝΟΛΑ
3
ΔΗΜΟΣ ΣΚΥΔΡΑΣ
Α/Α
ΣΧΟΛΙΚΗ  ΜΟΝΑΔΑ
ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΙΕΣ
1
Ν/Γ ΜΑΝΔΑΛΟΥ
1
2
Ν/Γ ΠΡΟΦΗΤΗ ΗΛΙΑ
1
3
1ο Ν/Γ ΣΚΥΔΡΑΣ
2
ΣΥΝΟΛΟ
4

        
Κατόπιν των ανωτέρω και προκειμένου το ΠΥΣΠΕ Πέλλας να χαρακτηρίσει ονομαστικά τους υπεράριθμους εκπαιδευτικούς κατά σχολική μονάδα, καλούνται, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στην παρ. 3 του άρθρου 14 του ΠΔ 50/1996, όλοι οι εκπαιδευτικοί που ανήκουν οργανικά στις ανωτέρω σχολικές μονάδες να υποβάλουν προς το ΠΥΣΠΕ Πέλλας υπεύθυνη δήλωση στην  οποία να αναφέρουν εάν επιθυμούν ή όχι να κριθούν ως υπεράριθμοι από την Παρασκευή 07 Ιουνίου 2019 έως και την Τετάρτη 12 Ιουνίου 2019 και ώρα 12.00 μ.μ..
Παρακαλούμε να λάβουν γνώση οι εκπαιδευτικοί μέσω του Διευθυντή της σχολικής τους μονάδας. Στη συνέχεια ο Διευθυντής θα αναφέρει στη Διεύθυνση ότι ενημέρωσε τους εκπαιδευτικούς της σχολικής του μονάδας.

Επισήμανση
Για τη διευκόλυνση των εκπαιδευτικών στη λήψη της απόφασής τους γνωστοποιούμε στο συνημμένο πίνακα τα οργανικά κενά, κατά κλάδο και σχολική μονάδα.

ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΡΓΑΝΙΚΩΝ ΚΕΝΩΝ ΚΛΑΔΟΥ ΠΕ70- ΔΑΣΚΑΛΩΝ 2019-2020
ΔΗΜΟΣ ΕΔΕΣΣΑΣ
Α/Α
ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ
ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΚΕΝΑ
1
Δ.Σ. ΑΡΝΙΣΣΑΣ
2
2
4ο Δ.Σ. ΕΔΕΣΣΑΣ
2
3
5ο Δ.Σ ΕΔΕΣΣΑΣ
1
4
8ο Δ.Σ.ΕΔΕΣΣΑΣ
2
5
Δ.Σ. ΝΗΣΙΟΥ
1
ΣΥΝΟΛΟ
8
ΔΗΜΟΣ ΑΛΜΩΠΙΑΣ
Α/Α
ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ
ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΚΕΝΑ
1
4ο Δ.Σ. ΑΡΙΔΑΙΑΣ
2
2
Δ.Σ. ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΥ
1
3
Δ.Σ. ΓΑΡΕΦΕΙΟΥ
1
4
Δ.Σ ΘΕΟΔΩΡΑΚΕΙΟΥ
1
5
Δ.Σ. ΙΔΑΣ
1
6
Δ.Σ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΑΣ
1
7
Δ.Σ. ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ
1
8
Δ.Σ. ΜΗΛΙΑΣ-ΡΙΖΟΧΩΡΙΟΥ
1
9
Δ.Σ. ΝΟΤΙΑΣ
2
10
Δ.Σ. ΟΡΜΑΣ
1
11
Δ.Σ. ΠΕΡΙΚΛΕΙΑΣ
2
12
Δ.Σ. ΠΟΛΥΚΑΡΠΗΣ
1
13
Δ.Σ. ΠΡΟΜΑΧΩΝ
1
14
Δ.Σ. ΣΩΣΑΝΔΡΑΣ
1
15
Δ.Σ. ΦΙΛΩΤΕΙΑΣ
1
16
Δ.Σ. ΦΟΥΣΤΑΝΗΣ
1
17
Δ.Σ. ΧΡΥΣΑΣ- ΤΣΑΚΩΝ
2
ΣΥΝΟΛΟ
21
ΔΗΜΟΣ ΣΚΥΔΡΑΣ
Α/Α
ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ
ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΚΕΝΑ
1
Δ.Σ. ΑΡΣΕΝΙΟΥ
1
2
Δ.Σ. ΔΑΦΝΗΣ
1
3
Δ.Σ. ΛΟΥΤΡΟΧΩΡΙΟΥ
2
4
Δ.Σ. ΠΡΟΦΗΤΗ ΗΛΙΑ
1
5
Δ.Σ. ΡΙΖΟΥ
1
6
2ο Δ.Σ. ΣΚΥΔΡΑΣ
1
ΣΥΝΟΛΟ
7
ΔΗΜΟΣ ΠΕΛΛΑΣ
Α/Α
ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ
ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΚΕΝΑ
1
Δ.Σ. ΑΓΡΟΣΥΚΙΑΣ
1
2
Δ.Σ. ΑΘΥΡΩΝ
2
3
Δ.Σ. ΑΚΡΟΛΙΜΝΗΣ
1
4
Δ.Σ. ΑΧΛΑΔΟΧΩΡΙΟΥ
1
5
2ο Δ.Σ. ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ
1
6
3ο Δ.Σ. ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ
2
7
4ο Δ.Σ. ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ
1
8
9ο Δ.Σ. ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ
1
9
Δ.Σ. ΓΥΨΟΧΩΡΙΟΥ
1
10
Δ.Σ. ΔΡΟΣΕΡΟΥ
1
11
Δ.Σ. ΔΥΤΙΚΟΥ
3
12
1ο Δ.Σ. ΚΡΥΑΣ ΒΡΥΣΗΣ
1
13
4ο Δ.Σ. ΚΡΥΑΣ ΒΡΥΣΗΣ
1
14
Δ.Σ. ΠΑΛΑΙΦΥΤΟΥ
1
15
Δ.Σ. ΝΕΑΣ ΠΕΛΛΑΣ
1
16
Δ.Σ. ΠΛΑΓΙΑΡΙΟΥ
2
17
Δ.Σ.ΣΤΑΥΡΟΔΡΟΜΙΟΥ
2
ΣΥΝΟΛΟ
23



ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΡΓΑΝΙΚΩΝ ΚΕΝΩΝ ΚΛΑΔΟΥ ΠΕ 60-ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ 2019-2020
ΔΗΜΟΣ ΕΔΕΣΣΑΣ
Α/Α
ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ
ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΚΕΝΑ
1
Ν/Γ ΒΡΥΤΩΝ
1
2
Ν/Γ ΠΕΡΑΙΑΣ
1
ΣΥΝΟΛΟ
2
ΔΗΜΟΣ ΣΚΥΔΡΑΣ
Α/Α
ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ
ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΚΕΝΑ
1
Ν/Γ ΛΟΥΤΡΟΧΩΡΙΟΥ
1
2
Ν/Γ ΣΕΒΑΣΤΕΙΑΝΩΝ
1
ΣΥΝΟΛΟ
2
ΔΗΜΟΣ ΑΛΜΩΠΙΑΣ
Α/Α
ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ
ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΚΕΝΑ
1
Ν/Γ ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΥ
1
2
Ν/Γ ΘΕΟΔΩΡΑΚΕΙΟΥ
1
3
Ν/Γ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΑΣ
1
4
Ν/Γ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ
1
ΣΥΝΟΛΟ
4
ΔΗΜΟΣ ΠΕΛΛΑΣ
Α/Α
ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ
ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΚΕΝΑ
1
Ν/Γ ΠΑΛΑΙΦΥΤΟΥ
1
2
15ο Ν/Γ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ
1
ΣΥΝΟΛΟ
2

 Διαβάστε ΕΔΩ.
  
Β)Ανακοίνωση ονομαστικά των οργανικά υπεραρίθμων εκπ/κών ΠΕ06-Αγγλικής Γλώσσας και ΠΕ11-Φυσικής Αγωγής

Το ΠΥΣΠΕ Πέλλας με την υπ’ αριθμ. 13/07-06-2019 Πράξη του χαρακτήρισε ονομαστικά, τους παρακάτω εκπαιδευτικούς κλάδου ΠΕ06-Αγγλικής Γλώσσας και ΠΕ11-Φυσικής Αγωγής ως οργανικά υπεράριθμους στη σχολική μονάδα στην οποία υπηρετούν με οργανική τοποθέτηση, λόγω του υποβιβασμού των σχολικών μονάδων, ( αρ.Φ.10/51699/Δ1/03-04-2019 Υ.Α., 1351 Β΄), σύμφωνα με το άρθρο 14 παραγρ.3 και 4 του ΠΔ50/96 (ΦΕΚ 45/8-3-96, τ.Α΄) όπως αντικαταστάθηκαν με το άρθρο 12 παραγρ.2 του ΠΔ100/97(ΦΕΚ 94 Α΄/22-5-97):

ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΩΝ ΠΕ06
ΔΗΜΟΣ ΕΔΕΣΣΑΣ
Α/Α
ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ
ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΙΕΣ
ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΗ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΙΑ
1
Δ.Σ. ΜΕΣΗΜΕΡΙΟΥ
1
ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΥ ΦΩΤΕΙΝΗ

ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΩΝ ΠΕ11
ΔΗΜΟΣ ΑΛΜΩΠΙΑΣ
Α/Α
ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ
ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΙΕΣ
ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΗ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΙΑ
1
Δ.Σ. ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΥ
1
ΜΠΟΥΖΙΑΝΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
    
 Διαβάστε ΕΔΩ.     

Γ)Πίνακες Οργανικών Κενών - Δηλώσεις τοποθέτησης οργανικά υπεράριθμων εκπαιδευτικών κλάδων ΠΕ06-Αγγλικής Γλώσσας και ΠΕ11-Φυσικής Αγωγής - Ομάδες Σχολείων 

Σύμφωνα με το « Άρθρο 14, παράγρ. 4 του Π.Δ. 50/96 και άρθρο 12, παραγρ. 1 & 2 του    Π.Δ. 100/97» , καλούνται οι εκπαιδευτικοί που χαρακτηρίστηκαν ως 
οργανικά υπεράριθμοι στη σχολική τους μονάδα (με την υπ΄ αριθμ. 13η /07-06-2019 πράξη του ΠΥΣΠΕ Πέλλας), να υποβάλλουν δήλωση τοποθέτησης προς το Π.Υ.Σ.Π.Ε. Πέλλας από την Παρασκευή 07-06-2019 έως την Τετάρτη 12-06-2019 και ώρα 12:00 μ.μ., σε συγκεκριμένες σχολικές μονάδες, προκειμένου να ρυθμιστεί η υπεραριθμία τους.


ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΡΓΑΝΙΚΩΝ ΚΕΝΩΝ ΚΛΑΔΟΥ ΠΕ11
Α/Α
ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ
ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΚΕΝΑ
1
1ο Δ.Σ. ΚΡΥΑΣ ΒΡΥΣΗΣ
1
ΣΥΝΟΛΟ
1

ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΡΓΑΝΙΚΩΝ ΚΕΝΩΝ ΚΛΑΔΟΥ ΠΕ 06
Α/Α
ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ
ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΚΕΝΑ
1
Δ.Σ. ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ
1
2
Δ.Σ.ΜΗΛΙΑΣ-ΡΙΖΟΧΩΡΙΟΥ
1
3
Δ.Σ. ΠΡΟΜΑΧΩΝ
1
4
Δ.Σ. ΑΜΠΕΛΕΙΩΝ
1
5
 2ο Δ.Σ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ
1
6
Δ.Σ. ΝΕΑΣ ΠΕΛΛΑΣ
1
7
Δ.Σ. ΑΡΣΕΝΙΟΥ
1
8
Δ.Σ. ΚΑΛΗΣ
1
ΣΥΝΟΛΟ
8

 Διαβάστε ΕΔΩ.

Αίτηση

Δ) Τι ισχύει με τις υπεραριθμίες σε περίπτωση υποβιβασμού ή συγχώνευσης σχολικών μονάδων. Βήμα - Βήμα όλη  η διαδικασία

Τα ζητήματα που σχετίζονται με τις υπεραριθμίες των εκπαιδευτικών ρυθμίζονται από τις διατάξεις του άρθρου 14 του Π.Δ. 50/1996, όπως το άρθρο αυτό έχει τροποποιηθεί ή συμπληρωθεί μεταγενέστερα με το άρθρο 12 του Π.Δ.100/1997. Στις διατάξεις αυτές και ειδικότερα στην παρ. 1 εδάφιο β, προσδιορίζεται με σαφήνεια ότι οι υπεραριθμίες των εκπαιδευτικών Α/θμιας Εκπαίδευσης προκύπτουν μετά από μεταβολές των σχολικών μονάδων (ίδρυση, κατάργηση, υποβιβασμό, διαίρεση ή συγχώνευση σχολείων ή άλλη αιτία) στις οποίες κατέχουν οργανική θέση.
Από τη διαδικασία αυτή εξαιρούνται όσοι υπάγονται στις διατάξεις των περ. α και γ της παρ.1 του άρθρου 13 του Π.Δ. 50/1996 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, δηλαδή όσοι ανήκουν σε «ειδική κατηγορία» μετάθεσης πλην των πολυτέκνων, επειδή οι εκπαιδευτικοί αυτοί, βάσει του άρθρου 30 παρ. 4 του 3848/2010 (ΦΕΚ 71/19-5-2010 τ.Α), «δεν εξαιρούνται από τις ρυθμίσεις του άρθρου 14 του ίδιου διατάγματος». Ωστόσο, εάν επιθυμούν οι ίδιοι (οι ανήκοντες σε ειδική κατηγορία των περ. α και γ), μπορούν να υποβάλουν αίτηση να κριθούν υπεράριθμοι, αλλά στην περίπτωση αυτή κρίνονται και συγκρίνονται μαζί με όλους τους εκπαιδευτικούς, οι οποίοι έχουν κριθεί υπεράριθμοι, βάσει των συνολικών μορίων που συγκεντρώνουν και δεν μπορούν να επικαλεστούν την ένταξή τους σε ειδική κατηγορία ώστε να προηγηθούν των λοιπών υπεραρίθμων κατά την άρση υπεραριθμίας και την τοποθέτησή τους σε οργανική θέση.
Όπως αναφέρεται στην παρ. 3 του άρθρου 14 του Π.Δ. 50/96 οι εκπαιδευτικοί έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν εάν επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι ή όχι. Η επιλογή τους αυτή καθορίζει και τη διαδικασία που ακολουθούν τα οικεία υπηρεσιακά συμβούλια στον χαρακτηρισμό ονομαστικά των υπεράριθμων εκπαιδευτικών, όπως ορίζεται στην παρ. 3 εδάφιο β περ.ι και ιι.

Αναλυτικά (Π.Δ.50/1996, άρθρο 14 και Π.Δ.100/1997, άρθρο 12)
Σε περίπτωση υποβιβασμού σχολικών μονάδων από όσους εκπαιδευτικούς επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι, χαρακτηρίζονται υπεράριθμοι αυτοί που συγκεντρώνουν τον μεγαλύτερο αριθμό μονάδων μετάθεσης.
Από όσους εκπαιδευτικούς δεν επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι, χαρακτηρίζονται υπεράριθμοι εκείνοι που τοποθετήθηκαν οργανικά τελευταίοι στη σχολική μονάδα.
Σε περίπτωση συγχώνευσης σχολικών μονάδων για τη διαπίστωση της τυχόν υπεραριθμίας κρίνονται όλοι οι εκπαιδευτικοί των σχολείων που συγχωνεύονται.
Από όσους εκπαιδευτικούς επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι, χαρακτηρίζονται υπεράριθμοι αυτοί που συγκεντρώνουν τον μεγαλύτερο αριθμό μονάδων μετάθεσης.
Από όσους εκπαιδευτικούς δεν επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι, χαρακτηρίζονται υπεράριθμοι εκείνοι που τοποθετήθηκαν οργανικά τελευταίοι, ανεξάρτητα από ποια σχολική μονάδα προέρχονται.
Όταν η υπεραριθμία σε ένα σχολείο οφείλεται σε ίδρυση αντίστοιχου νέου σχολείου στη σχολική περιφέρειά του και στο οποίο μετακινούνται μαθητές του αρχικού σχολείου, οι υπεράριθμοι τοποθετούνται, εφόσον το επιθυμούν, κατά απόλυτη προτεραιότητα στο νέο σχολείο. Η τοποθέτηση γίνεται με βάση το σύνολο των μονάδων μετάθεσης.
Οι εκπαιδευτικοί που μετατέθηκαν ή τοποθετήθηκαν στη σχολική μονάδα το ίδιο σχολικό έτος, εκτός των εκπαιδευτικών που τοποθετήθηκαν ως υπεράριθμοι, θεωρείται ότι τοποθετήθηκαν ταυτόχρονα. 
Σε περίπτωση ταυτόχρονης τοποθέτησης υπεράριθμοι χαρακτηρίζονται οι εκπαιδευτικοί που συγκεντρώνουν τον μικρότερο αριθμό μονάδων μετάθεσης της τρέχουσας σχολικής χρονιάς.
Οι εκπαιδευτικοί των παραπάνω περιπτώσεων μπορούν, εφόσον το επιθυμούν, να μετατεθούν κατά προτεραιότητα το ίδιο ή τα επόμενα σχολικά έτη στο σχολείο που κρίθηκαν ως υπεράριθμοι, αν σε αυτό δημιουργηθούν κενές θέσεις.
Οι εκπαιδευτικοί που έχουν θεμελιώσει δικαίωμα μετάθεσης πριν τον χαρακτηρισμό τους ως υπεράριθμοι, διατηρούν το δικαίωμα αυτό και δεν απαιτείται υπηρέτηση της νέας οργανικής τους θέσης, καθώς η μεταβολή της υπηρεσιακής τους κατάστασης οφείλεται στις ανάγκες της υπηρεσίας.
Οι εκπαιδευτικοί που επιθυμούν να τοποθετηθούν σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων της ίδιας ομάδας όπου ανήκει το σχολείο στο οποίο κρίθηκαν ως υπεράριθμοι, τοποθετούνται κατά απόλυτη προτεραιότητα, συγκρινόμενοι μόνο μεταξύ τους, με βάση το σύνολο των μονάδων μετάθεσης και τις δηλώσεις προτίμησής τους σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων της ίδιας ομάδας και όπου αυτό δεν είναι δυνατόν σε κενές θέσεις όμορης ομάδας σχολείων της Διεύθυνσης.
Οι υπεράριθμοι εκπαιδευτικοί δεν τοποθετούνται σε σχολείο όμορης ομάδας αν υπάρχει κενό σε σχολεία της ίδιας ομάδας με το σχολείο όπου υπηρετούσαν (άρθρο 12 παρ. 1 του Π.Δ.100/1997). 
Αν δεν υπάρχουν κενές θέσεις στην ίδια ομάδα ή εάν οι όποιες θέσεις υπήρχαν έχουν καταληφθεί από άλλους υπεράριθμους εκπαιδευτικούς με περισσότερες μονάδες μετάθεσης, οι εναπομείναντες υπεράριθμοι τοποθετούνται κατά προτεραιότητα σε κενές θέσεις όμορης ομάδας σχολείων της ίδιας περιοχής μετάθεσης, μετά την τοποθέτηση των υπεράριθμων εκπαιδευτικών της ίδιας ομάδας σχολείων.
Όσοι εκπαιδευτικοί δεν επιθυμούν ή δεν κατέστη δυνατόν να τοποθετηθούν, σύμφωνα με τη διαδικασία ρύθμισης υπεραριθμίας, τοποθετούνται, ύστερα από δήλωσή τους, σε κενές θέσεις σχολείων της ίδιας περιοχής μετάθεσης, κατά τη διαδικασία των διατάξεων του άρθρου 15 του Π.Δ.50/1996, όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 13 του Π.Δ.100/1997, συγκρινόμενοι με όλους τους εκπαιδευτικούς που ζητούν βελτίωση θέσης ή τοποθέτηση. Στην περίπτωση που οι εκπαιδευτικοί δεν τοποθετηθούν σε σχολεία της προτίμησής τους τοποθετούνται προς το συμφέρον της υπηρεσίας στις υπόλοιπες κενές θέσεις της περιοχής μετάθεσης.
Εάν, μετά από συγχώνευση σχολείων, προκύψει υπεραριθμία σε επόμενα σχολικά έτη, ως χρόνος τοποθέτησης των εκπαιδευτικών θεωρείται το έτος που πραγματοποιήθηκε η συγχώνευση και οι εκπαιδευτικοί κρίνονται ως υπεράριθμοι σύμφωνα με τις μονάδες μετάθεσης που έχουν συγκεντρώσει κατά τον χρόνο κρίσης της υπεραριθμίας.
Από τις ρυθμίσεις υπεραριθμίας εξαιρούνται οι ειδικές κατηγορίες μετάθεσης (πλην των πολύτεκνων εκπαιδευτικών σύμφωνα με τον Ν.3848, άρθ. 30, παρ. 4).
Οι ανήκοντες σε ειδική κατηγορία μετάθεσης, μπορούν να υποβάλουν αίτηση να κριθούν υπεράριθμοι, αλλά στην περίπτωση αυτή κρίνονται και συγκρίνονται μαζί με όλους τους εκπαιδευτικούς, οι οποίοι έχουν κριθεί υπεράριθμοι, βάσει των συνολικών μορίων που συγκεντρώνουν και δεν μπορούν να επικαλεστούν την ένταξή τους σε ειδική κατηγορία ώστε να προηγηθούν των λοιπών υπεράριθμων κατά την άρση υπεραριθμίας και την τοποθέτησή τους σε οργανική θέση. 
Επίσης εξαιρούνται και όσοι έχουν διοριστεί σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 41 του Ν.1143/1981 και διανύουν τη διετία υποχρεωτικής παραμονής τους σε δυσπρόσιτο σχολείο.
Οι εκπαιδευτικοί που εξακολουθούν να είναι υπεράριθμοι, μετά τις σχετικές ρυθμίσεις, παραμένουν στο σχολείο όπου κρίθηκαν ως υπεράριθμοι ή στη Διεύθυνση, αν το σχολείο έχει καταργηθεί, και διατίθενται σε άλλες σχολικές μονάδες για συμπλήρωση του ωραρίου τους.


Δ) ΘΕΜΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ (Για να τα διαβάσετε πρέπει να κάνετε κλικ στον αντίστοιχο σύνδεσμο)

1.     Ωρολόγιο πρόγραμμα υποχρεωτικού και ολοήμερου προγράμματος Ειδικού Νηπιαγωγείου και Ειδικού Δημοτικού Σχολείου


2. Οδηγίες για την εφαρμογή της δίχρονης υποχρεωτικής προσχολικής εκπαίδευσης από το σχολικό έτος 2020-2021


3.  3.582 οι αιτήσεις απόσπασης εκπαιδευτικών Π.Ε. από Π.Υ.Σ.Π.Ε. σε Π.Υ.Σ.Π.Ε.


4. Υπηρεσιακές μεταβολές - Διαδικασία διορισμών ΕΑΕ: Τι προβλέπει η νομοθεσία ενόψει εκλογών


5. Η εγκύκλιος για την παράλληλη στήριξη για το διδακτικό έτος 2019-2020


6.  Εγκύκλιος Μεταθέσεων Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.) σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε. και ΚΕ.Δ.Δ.Υ. για το σχολικό έτος 2018-2019


7. Ονόματα κληρωθέντων για το πρόγραμμα επιδότησης παιδικών κατασκηνώσεων της Δ.Ο.Ε.


8.     Μετατάξεις 70 εκπαιδευτικών σε θέσεις διοικητικών υπαλλήλων




Πάντα στη διάθεσή σας

Διαμαντόπουλος Ηλίας


Αιρετός όλων των συναδέλφων

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου