Καλώς ήρθατε στο ιστολόγιό μου.! Από εδώ φιλοδοξώ να ενημερώνω όλους τους συναδέλφους άμεσα και αξιόπιστα για τα εκπαιδευτικά θέματα του νομού μας και όχι μόνο. Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου για οποιοδήποτε θέμα σας απασχολεί. Για περισσότερες πληροφορίες κάντε κλικ στην φωτογραφία μου

Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2023

Συγκρότηση του Περιφερειακού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ΠΥΣΠΕ) Πέλλας

ΘΕΜΑ: «Συγκρότηση του Περιφερειακού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ΠΥΣΠΕ) Πέλλας»

Εύχομαι καλή θητεία και καλή συνεργασία σε όλες και όλους μας προς όφελος των εκπαιδευτικών και των σχολικών μονάδων του Νομού μας. 

Αγαπητές συναδέλφισσες και αγαπητοί συνάδελφοι,

Θα ήθελα να γνωρίζετε πως κατά τη διάρκεια της θητείας μου ως Αιρετός εκπρόσωπος ΟΛΩΝ των συναδέλφων, θα αγωνιστώ για τη διασφάλιση αποτελεσματικών λύσεων στα προβλήματά ΟΛΩΝ, με διαφάνεια, αφοσίωση, σύνεση, υπευθυνότητα και αξιοπιστία. Θα προσπαθήσω να είμαι πάντα δίπλα σε όλες τις συναδέλφισσες και όλους τους συναδέλφους με άμεση και έγκυρη ενημέρωση για όλα τα εκπαιδευτικά θέματα.


Πάντα στη διάθεσή σας
Διαμαντόπουλος Ηλίας
Αιρετός ΟΛΩΝ των συναδέλφων

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου