Θέμα: Δράσεις του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. απέναντι στο αντιεκπαιδευτικό πολυνομοσχέδιο του Υ.ΠΑΙ.Θ.
Σε συνέχεια της απόφασης αρ. πρωτ. 542 27/4/2020, το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. προχωράει στην χάραξη της παραπέρα πορείας του Κλάδου με πολύμορφες δράσεις για την υλοποίηση του αγωνιστικού του σχεδιασμού, έτσι ώστε να κλιμακωθεί ο αγώνας για την απόσυρση του αντιεκπαιδευτικού πολυνομοσχεδίου που το Υπουργείο Παιδείας και η Κυβέρνηση της ΝΔ, εν μέσω πανδημίας και περιοριστικών μέτρων μετακίνησης, βρήκε την ευκαιρία να θέσει σε δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση σε κενό θεσμικού διαλόγου.
Επιβάλλεται να αντιδράσουμε δυναμικά και αποτελεσματικά ώστε η Κυβέρνηση να πάρει πίσω το νομοσχέδιο, το οποίο δεν αντιμετωπίζει κανένα από τα μεγάλα και επείγοντα προβλήματα της εκπαίδευσης, δε λαμβάνει υπόψη καμία από τις διεκδικήσεις του συνδικαλιστικού κινήματος αντιθέτως, χειροτερεύει τους όρους της εκπαιδευτικής διαδικασίας, ανοίγει το δρόμο για την παραπέρα απαξίωση του Δημόσιου Σχολείου.
Πρόκειται για μια απαράδεκτη, άκρως επιθετική και εχθρική ενέργεια ενάντια στους χιλιάδες εκπαιδευτικούς, που έχουν κρατήσει όρθιο το δημόσιο σχολείο κάτω από ιδιαίτερα αντίξοες συνθήκες τα τελευταία χρόνια και που δίνουν εδώ και μέρες τη μάχη για τη στήριξη των μαθητών, μέσα στις πρωτόγνωρες συνθήκες αναστολής λειτουργίας των σχολείων, χωρίς καμία ουσιαστική στήριξη από την πλευρά της κυβέρνησης. Αποτελεί, εκ μέρους της Κυβέρνησης, προσπάθεια εκμετάλλευσης της κρίσης και της πανδημίας και επιδιώκει να περάσει ριζικές αναδιαρθρώσεις οι οποίες θα επιφέρουν συντριπτικά πλήγματα σε βάρος της Δημόσιας Εκπαίδευσης, των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών και των εργασιακών κατακτήσεων των εκπαιδευτικών.
Απέναντι στο αντιεπαιδευτικό νομοσχέδιο που συρρικνώνει το Δημόσιο Σχολείο έχουμε χρέος να αντιδράσουμε και να παλέψουμε προκειμένου να αποσυρθεί.
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. σε συνέχεια των, μέχρι σήμερα, ενεργειών του προχωρά στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα σε:
- Συντονισμό με Ο.Λ.Μ.Ε. και Ο.Ι.Ε.Λ.Ε. για την ανάπτυξη κοινών δράσεων στην κατεύθυνση της μη ψήφισης του νομοσχεδίου.
- Συλλογή στοιχείων από τους αιρετούς του κλάδου για τις επιπτώσεις (συγχωνεύσεις, κατάργηση θέσεων σε εκπαιδευτικούς) της εφαρμογής της αύξησης μαθητών ανά τμήμα σε νηπιαγωγείο και δημοτικό σχολείο.
- Πραγματοποίηση διαδικτυακής συνέντευξης τύπου στα μέσα ενημέρωσης όπου θα αποκαλυφθούν σε όλη την κοινωνία οι πραγματικές διαστάσεις των ρυθμίσεων την Τρίτη 12-5-2020.
- Επαφή ενημέρωσης με όλα τα πολιτικά κόμματα της Βουλής ώστε να υπάρξει συνολική εναντίωση όλης της αντιπολίτευσης στους σχεδιασμούς της κυβέρνησης. Να σταλούν οι θέσεις μας και να ζητήσουμε συναντήσεις.
- Επικοινωνία με την πανεπιστημιακή κοινότητα ζητώντας επιστημονικά κείμενα στήριξης των θέσεών μας και οργάνωση δράσεων ώστε να αναδειχθεί σε όλο του το μέγεθος ο αντιεκπαιδευτικός χαρακτήρας των ρυθμίσεων του νομοσχεδίου. Πραγματοποίηση διαδικτυακών θεματικών εκδηλώσεων, με πανεπιστημιακούς καθηγητές, ανάδειξης της αντιεπιστημονικότητας των προτεινόμενων ρυθμίσεων του πολυνομοσχεδίου.
- Αξιοποίηση όλων των μέσων της τεχνολογίας – διαδικτύου για την προβολή των θέσεων μας με σποτάκι της ΔΟΕ και αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, για την ανάδειξη της αντίθεσής μας στις αποφάσεις του Υ.ΠΑΙ.Θ.
- Επικοινωνία και συνάντηση των μελών του ΔΣ της ΔΟΕ με τους Δήμους της Αττικής που έχουν πρόβλημα για την εφαρμογή της δίχρονης προσχολικής αγωγής και εκπαίδευσης από την νέα σχολική χρονιά.
- Αίτημα συνάντησης με το υπουργείο Εσωτερικών με θέμα την αύξηση της χρηματοδότησης των σχολείων μας για την αντιμετώπιση των πρόσθετων δαπανών λόγω Covid-19.
- Αίτημα συνάντησης με τον ΑΣΕΠ για τους διορισμούς της Ειδικής και της Γενικής εκπαίδευσης.
- Πανελλαδική Κινητοποίηση την ημέρα κατάθεσης του πολυνομοσχεδίου στη βουλή (με τήρηση όλων των απαραίτητων μέτρων υγιεινής).
- Κλιμάκωση με πανελλαδικές Κινητοποιήσεις: i) την ημέρα κατάθεσης του νομοσχεδίου στην Ολομέλεια της Βουλής και ii) την ημέρα ψήφισης με πολύμορφες δράσεις από τους τοπικούς συλλόγους (με τήρηση όλων των απαραίτητων μέτρων υγιεινής).
Πατήστε ΕΔΩ για να το κατεβάστε σε PDF
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου