Καλώς ήρθατε στο ιστολόγιό μου.! Από εδώ φιλοδοξώ να ενημερώνω όλους τους συναδέλφους άμεσα και αξιόπιστα για τα εκπαιδευτικά θέματα του νομού μας και όχι μόνο. Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου για οποιοδήποτε θέμα σας απασχολεί. Για περισσότερες πληροφορίες κάντε κλικ στην φωτογραφία μου

Τρίτη 9 Ιουλίου 2024

Λειτουργικές υπεραριθμίες: Βήμα - Βήμα όλη η διαδικασία ρύθμισης υπεραριθμιών του Διαμαντόπουλου Ηλία

 ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ ΗΛΙΑΣ

ΑΙΡΕΤΟΣ ΠΥΣΠΕ ΠΕΛΛΑΣ
ΤΗΛ. 6971590711 & 6974794988
Ιστοσελίδα: diamantopouloshlias.blogspot.com
ΘΕΜΑ: «Λειτουργικές υπεραριθμίες: Βήμα - Βήμα όλη η διαδικασία ρύθμισης υπεραριθμιών του Διαμαντόπουλου Ηλία»

1. Τι ισχύει για τους εκπαιδευτικούς Σχολικών Μονάδων όπου διαπιστώνεται λειτουργική υπεραριθμία και ποια είναι η διαδικασία τοποθέτησης υπεράριθμων εκπαιδευτικών;

Σύμφωνα με το Π.Δ. 50/96 (άρθρο 14) Υπεραριθμίες εκπαιδευτικών είναι δυνατόν να προκύψουν:

α) Σε σχολικές μονάδες της Α/θμιας εκπαίδευσης από ίδρυση, κατάργηση, υποβιβασμό, διαίρεση ή συγχώνευση αυτών ή άλλη αιτία.

 

Βήμα - Βήμα η διαδικασία που ακολουθείται για τη ρύθμιση των υπεραριθμιών  

Η διαδικασία που ακολουθείται για τη ρύθμιση των υπεραριθμιών βήμα προς βήμα για την τοποθέτηση του καθενός εκπαιδευτικού είναι η εξής:

Βήμα πρώτο: Το Π.Υ.Σ.Π.Ε. σε συνεδρίασή του διαπιστώνει την ύπαρξη υπεραριθμίας σε σχολικές μονάδες. Η διαπίστωση αυτή γίνεται σύμφωνα με τα στοιχεία μαθητών και τμημάτων των σχολικών μονάδων και μετά από την απόφαση λειτουργικότητάς τους (υποβιβασμοί, αναστολές λειτουργίας, προαγωγές).

Βήμα δεύτερο: Καλούνται όλοι οι εκπαιδευτικοί του ίδιου κλάδου ή ειδικότητας που ανήκουν οργανικά στα σχολεία που συγχωνεύονται, όπου και διαπιστώθηκε η υπεραριθμία να δηλώσουν, εντός τριών (3) εργάσιμων ημερών, αν επιθυμούν ή όχι να κριθούν ως υπεράριθμοι.

Επισημαίνουμε ότι αρνητική ή θετική δήλωση υποβάλλουν όλοι οι εκπαιδευτικοί του Κλάδου ή της ειδικότητας όπου διαπιστώθηκε υπεραριθμία.

Δεν κρίνονται ως υπεράριθμοι όσοι έχουν μετατεθεί ή τοποθετηθεί ως «ειδικές κατηγορίες» – εκτός των πολυτέκνων.

ΣΗΜΑΤΝΙΚΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ

Η αρνητική ή θετική δήλωση δεν παίζει κανένα ρόλο στη σειρά τποθέτησης ή δήλωσης σχοελίων κατα τη διαδικασία τοποθέτησης των υπεραρίθμων. 

Βήμα τρίτο: το Π.Υ.Σ.Π.Ε. σε συνεδρίασή του κρίνει ποιοι εκπαιδευτικοί χαρακτηρίζονται υπεράριθμοι, λαμβάνοντας υπόψη τα εξής:

Από όσους εκπαιδευτικούς επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι, χαρακτηρίζονται υπεράριθμοι αυτοί που συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο αριθμό μονάδων μετάθεσης. Από όσους εκπαιδευτικούς δεν επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι, χαρακτηρίζονται ως υπεράριθμοι εκείνοι που τοποθετήθηκαν οργανικά τελευταίοι στις σχολικές μονάδες που διαπιστώνεται υπεραριθμία.

Ανάμεσα στους εκπαιδευτικούς που μετατέθηκαν ή τοποθετήθηκαν – στις σχολικές μονάδες– το ίδιο σχολικό έτος, εκτός των εκπαιδευτικών που τοποθετήθηκαν ως υπεράριθμοι, θεωρούνται ότι όλοι τοποθετήθηκαν ταυτόχρονα. Σε περίπτωση ταυτόχρονης τοποθέτησης, υπεράριθμοι χαρακτηρίζονται οι εκπαιδευτικοί που συγκεντρώνουν το μικρότερο αριθμό μονάδων μετάθεσης.

Βήμα τέταρτο: Οι εκπαιδευτικοί που χαρακτηρίζονται υπεράριθμοι, σύμφωνα με τα παραπάνω, καλούνται σε δεύτερο χρόνο, από το Π.Υ.Σ.Π.Ε. να κάνουν δήλωση τοποθέτησης σε σχολικές μονάδες, στις οποίες υπάρχουν λειτουργικά κενά, εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας.

Βήμα πέμπτο: Οι εκπαιδευτικοί που χαρακτηρίστηκαν υπεράριθμοι και επιθυμούν (καταθέτοντας δήλωση προτίμησης) να τοποθετηθούν σε κενές θέσεις σχολείων της ίδιας ομάδας όπου ανήκει το σχολείο στο οποίο κρίθηκαν ως υπεράριθμοι, τοποθετούνται κατά απόλυτη προτεραιότητα, συγκρινόμενοι μόνο μεταξύ τους, με βάση το σύνολο των μονάδων μετάθεσης και τις δηλώσεις προτίμησής τους σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων της ίδιας ομάδας με αυτή του σχολείου τους.

Αν δεν υπάρχουν κενές θέσεις στην ίδια ομάδα ή εάν οι όποιες θέσεις υπήρχαν έχουν καταληφθεί από άλλους υπεράριθμους εκπαιδευτικούς με περισσότερες μονάδες μετάθεσης οι απομένοντες υπεράριθμοι τοποθετούνται σε κενές θέσεις όμορης ομάδας σχολείων της ίδιας περιοχής μετάθεσης. Εκπαιδευτικοί που χαρακτηρίστηκαν υπεράριθμοι και δεν υπέβαλαν δήλωση τοποθέτησης, καθώς και αυτοί που υπέβαλαν αλλά δεν κατέστη δυνατό να τοποθετηθούν σύμφωνα με τα παραπάνω, τοποθετούνται σε κενές θέσεις σχολείων της ίδιας περιοχής μετάθεσης, συγκρινόμενοι με όλους τους εκπαιδευτικούς που ζητούν εντός ΠΥΣΠΕ βελτίωση (απόσπαση) ή τοποθέτηση.

Στην περίπτωση που οι εκπαιδευτικοί δεν τοποθετηθούν σε σχολεία της προτίμησής τους τοποθετούνται προς το συμφέρον της υπηρεσίας στις υπόλοιπες κενές θέσεις της περιοχής μετάθεσης.


Πάντα στη διάθεσή σας
Διαμαντόπουλος Ηλίας
Αιρετός όλων των συναδέλφων

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου