Καλώς ήρθατε στο ιστολόγιό μου.! Από εδώ φιλοδοξώ να ενημερώνω όλους τους συναδέλφους άμεσα και αξιόπιστα για τα εκπαιδευτικά θέματα του νομού μας και όχι μόνο. Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου για οποιοδήποτε θέμα σας απασχολεί. Για περισσότερες πληροφορίες κάντε κλικ στην φωτογραφία μου

Παρασκευή 13 Αυγούστου 2021

Αναπληρωτές: 29 επισημάνσεις για την υποβολή αίτησης-δήλωσης προτίμησης περιοχών

 
1. Υποψήφιοι οι οποίοι εντάσσονται σε περισσότερους του ενός τελικούς αξιολογικούς πίνακες κατάταξης Α ́ (Γενικής Εκπαίδευσης) του ΑΣΕΠ, υποβάλλουν στο ΟΠΣΥΔ ξεχωριστή αίτηση πρόσληψης για καθέναν από τους εν λόγω κλάδους/ειδικότητες. Ομοίως, διακριτή αίτηση υποβάλλεται (ανά δομή) για τους εκπαιδευτικούς που έχουν ενταχθεί τόσο στους τελικούς αξιολογικούς πίνακες Α ́, όσο και στους τελικούς πίνακες Β ́ (Ε.Α.Ε.) και στους τελικούς επικουρικούς αυτών.

Για παράδειγμα, εκπαιδευτικός κλάδων ΠΕ70-Δασκάλων και ΠΕ02-Φιλολόγων, ο οποίος έχει ενταχθεί στους αξιολογικούς πίνακες Β ́ (ή τους επικουρικούς αυτών), εφόσον επιθυμεί να είναι διαθέσιμος για πρόσληψη και στους δύο (2) κλάδους και στις δύο (2) δομές (Γενικής Εκπαίδευσης και Ε.Α.Ε.), οφείλει να υποβάλει τέσσερις (4) διαφορετικές αιτήσεις (ως ΠΕ70 για τη Γενική  Εκπαίδευση, ως ΠΕ70.Ε.Α.Ε. για την Ε.Α.Ε., ως ΠΕ02 για τη Γενική Εκπαίδευση και ως ΠΕ02.Ε.Α.Ε. για την Ε.Α.Ε.).

Επισημαίνεται ότι δεν παρέχεται στον υποψήφιο η δυνατότητα ορισμού προτεραιότητας στην αξιολόγηση της μίας αίτησης έναντι της/ων άλλης/ων.

Κατά τα λοιπά, χρήζει αναφοράς ότι οι υποψήφιοι του κλάδου ΠΕ79.01 έχουν δικαίωμα υποβολήςκαι ξεχωριστής αίτησης ειδικά για πρόσληψη στα Μουσικά Σχολεία .

2. Ο υποψήφιος, εφόσον επιθυμεί να εκδηλώσει ενδιαφέρον για πρόσληψη στο σύνολο των διαθέσιμων περιοχών [όπως αυτές έχουν καθοριστεί με την αριθμ. 134027/E2/8-8-2018 (Β ́ 3399 , διόρθωση σφάλματος Β ́ 3419) υ.α. με θέμα «Επανακαθορισμός περιοχών μετάθεσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης»], οφείλει να τις επιλέξει όλες, με τη σειρά που επιθυμεί.

3. Πέραν των περιοχών προτίμησης, ο υποψήφιος δύναται να εκδηλώσει ενδιαφέρον για πρόσληψη, ανάλογα με τον κλάδο του και κατόπιν συγκεκριμένης επιλογής από τον ίδιο στη σχετική αίτηση, και για τις κάτωθι σχολικές μονάδες:

  •  Σχολικές μονάδες Δευτεροβάθμιας Εκκλησιαστικής Εκπαίδευσης (Γενικά Εκκλησιαστικά Λύκεια- Γυμνάσια, Γενικά Εκκλησιαστικά Λύκεια): Η δυνατότητα παρέχεται μόνο στους υποψήφιους των κλάδων ΠΕ01, ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ05, ΠΕ06, ΠΕ07, ΠΕ08 (αποκλειστικά για το μάθημα της Εικονογραφίας), ΠΕ11, ΠΕ78, ΠΕ80, ΠΕ86 καθώς και στους υποψήφιους του κλάδου ΠΕ79.01 με πρόσθετο προσόν για αμφότερους τους κλάδους το Δίπλωμα Βυζαντινής Μουσικής από αναγνωρισμένους φορείς. Σημειώνεται ότι στο Γενικό Εκκλησιαστικό Λύκειο-Γυμνάσιο της Αθωνιάδας Εκκλησιαστικής Ακαδημίας, λόγω του ειδικού καθεστώτος του Αγίου Όρους [το από 10-9- 1926 ν.δ. (Α ́ 309)], πρόσληψη γυναικών εκπαιδευτικών δεν είναι δυνατή.
  •  Ελληνόγλωσσο πρόγραμμα των μειονοτικών σχολείων της Α/θμιας Εκπαίδευσης της Θράκης: Η δυνατότητα παρέχεται μόνο στους υποψήφιους των κλάδων ΠΕ70, ΠΕ06 και ΠΕ11, εφόσον στο πρόσωπό τους πληρούνται οι προϋποθέσεις των διατάξεων του άρθρου 64, παρ. 1 του ν.4310/2014 (Α ́ 258). Ειδικότερα οι εν λόγω υποψήφιοι έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν τις περιοχές «Ροδόπη (Π.Ε.) – Μειονοτικά – ελληνόγλωσσο πρόγραμμα», «Ξάνθη (Π.Ε.) – Μειονοτικά – ελληνόγλωσσο πρόγραμμα», «Α ́ Έβρος (Π.Ε.) – Μειονοτικά – ελληνόγλωσσο πρόγραμμα», «Ροδόπη (Π.Ε.) – Μειονοτικά – ελληνόγλωσσο πρόγραμμα – Μειωμένου Ωραρίου», «Ξάνθη (Π.Ε.) – Μειονοτικά – ελληνόγλωσσο πρόγραμμα – Μειωμένου Ωραρίου» και «Α ́ Έβρος (Π.Ε.) – Μειονοτικά – ελληνόγλωσσο πρόγραμμα – Μειωμένου Ωραρίου».
  • Καλλιτεχνικά Σχολεία: Η δυνατότητα παρέχεται μόνο στους υποψήφιους του κλάδου ΠΕ91.02. Τα εν λόγω σχολεία, όπως αυτά αναγράφονται στο συνημμένο σχετικό πίνακα , δηλώνονται ονομαστικά, η δε πρόσληψη σε αυτά γίνεται κατά προτεραιότητα των λοιπών προσλήψεων του οικείου κλάδου. Για τους λοιπούς κλάδους Β/θμιας Εκπαίδευσης, τα λειτουργικά κενά των καλλιτεχνικών σχολείων καλύπτονται με ευθύνη του οικείου Δ/ντη Εκπαίδευσης από εκπαιδευτικούς που προσλαμβάνονται στην περιοχή που ανήκει το κάθε καλλιτεχνικό σχολείο.
  • Σχολικές μονάδες οι οποίες λειτουργούν σε Ειδικά Καταστήματα Κράτησης Νέων: Η δυνατότητα παρέχεται στους υποψήφιους όλων των κλάδων Β/θμιας .
  • Σιβιτανίδειος Σχολή: Η δυνατότητα παρέχεται στους υποψήφιους όλων των κλάδων Β/θμιας.

4. Ο υποψήφιος ενδέχεται να προσληφθεί, άνευ δυνατότητας επιλογής για τον ίδιο, για την κάλυψη λειτουργικών κενών και σε σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης των περιοχών προτίμησής του, οι οποίες εντάσσονται:

  • σε Ζώνες Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας (Ζ.Ε.Π): Η υποχρέωση αφορά μόνο στους υποψήφιους των κλάδων ΠΕ70 και ΠΕ02.
  • στο πρόγραμμα δραστηριοτήτων στην Αγγλική Γλώσσα στο Νηπιαγωγείο. Η υποχρέωση αφορά μόνο στους υποψήφιους του κλάδου ΠΕ06.
  •  στο πρόγραμμα εναλλακτικής ενισχυτικής διδασκαλίας, που παρέχεται παράλληλα στις τάξεις των σχολικών μονάδων της Β/θμιας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, στο πλαίσιο της δράσης «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑ.Λ. (ΜΝΑΕ)»: Η δυνατότητα αφορά μόνο τους υποψήφιους των κλάδων ΠΕ02 και ΠΕ03. Η πρόσληψη για τις εν λόγω σχολικές μονάδες γίνεται σύμφωνα με τα αναφερόμενα στην αριθμ. 104627/ΓΔ5/7-8-2020 (Β ́ 3344) υ.α. (βλ. και Επισήμανση 8).

5. Οι υποψήφιοι για πρόσληψη εκπαιδευτικοί του μειονοτικού προγράμματος των μειονοτικών σχολείων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, κλάδου ΠΕ73, μπορούν να δηλώσουν μόνο τις περιοχές Ροδόπης, Ξάνθης και Α ́ Έβρου (Π.Ε.).

6. Σύμφωνα και με τις διατάξεις της αριθμ. 104627/ΓΔ5/7-8-2020 (Β ́ 3344) υ.α. κατά τη διαδικασία προσλήψεων των εκπαιδευτικών κλάδων ΠΕ79 και ΤΕ16 τηρούνται τα οριζόμενα στις διατάξεις της περ. γ ́ της παρ. 5 του άρθρου 20 του ν.3475/2006 (Α ́ 146), περί απόλυτης πρόταξης των ΠΕ79 έναντι των ΤΕ16.

7. Σε ενδεχόμενη δήλωση-αποδοχή των περιπτώσεων Β, Γ και Δ (πρόσληψη σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε./Τ.Ε./εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη ή πρόσληψη σε Δ.Υ.Ε.Π. ή πρόσληψη με τρίμηνη σύμβαση) ο εκπαιδευτικός είναι υποψήφιος για πρόσληψη στις ίδιες κατά σειρά προτίμησης περιοχές με το αντίστοιχο ωράριο, όπως αυτές δηλώνονται (κατά σειρά προτεραιότητας) στην αίτησή του κατά τα ανωτέρω αναφερόμενα.

8. Σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ.6 του άρθρου 5 της αριθμ. 104627/ΓΔ5/7-8-2020 (Β ́ 3344) υ.α., στην περίπτωση που υπάρξει ανάγκη ταυτόχρονης διενέργειας προσλήψεων, κατά τα προαναφερθέντα, από τους πίνακες της Γενικής Εκπαίδευσης, τηρείται μηχανογραφικά η κάτωθι σειρά προτεραιότητας, ανά περιοχή προτίμησης, στην κάλυψη των λειτουργικών κενών, άνευ δυνατότητας ορισμού προτεραιότητας εκ του υποψηφίου:

α) Γενική Εκπαίδευση,

β) πρόγραμμα «Εισαγωγή της αγγλικής γλώσσας στην προσχολική εκπαίδευση σχολικό έτος 2021- 2022»

γ) πρόγραμμα εναλλακτικής ενισχυτικής διδασκαλίας της δράσης «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑ.Λ. (Μ.Ν.Α.Ε.)»,

δ) Τάξεις Υποδοχής (Τ.Υ.) / Ζώνες Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας (Ζ.Ε.Π.),

ε) Σ.Μ.Ε.Α.Ε./ΤΕ, σε περίπτωση εξάντλησης των οικείων αξιολογικών πινάκων Ε.Α.Ε. (περ.δ ́ της παρ.4 του άρθρου 58 του ν.4589/19),

στ) εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη, σε περίπτωση εξάντλησης των οικείων αξιολογικών πινάκων Ε.Α.Ε. (περ.δ ́ της παρ.4 του άρθρου 58 του ν.4589/19) και

ζ) ΔομέςΥποδοχήςγιατηνΕκπαίδευσηΠροσφύγων(Δ.Υ.Ε.Π.).

Ειδικά για την περίπτωση διενέργειας προσλήψεων αναπληρωτών κλάδου ΠΕ06-Αγγλικής στην Α/θμια Εκπ/ση στο πλαίσιο της συγχρηματοδοτούμενης πράξης «Αγγλικά στο Νηπιαγωγείο», η κάλυψη των εν λόγω λειτουργικών κενών γίνεται αμέσως μετά την κάλυψη των κενών Γενικής Εκπ/σης (ήτοι των κενών των δημοτικών σχολείων της οικείας περιοχής Α/θμιας Εκπ/σης).

9. Επισημαίνεται ότι, με τις διατάξεις του άρθρου 51 του ν.4692/20 (Α ́ 111) τροποποιήθηκαν οι προϋφιστάμενες του άρθρου 11, παρ.2, περ.11, εδάφιο δεύτερο του ν.4229/2014 (Α ́ 8), όπως είχαν αντικατασταθεί με την παρ.2 του άρθρου 46 του ν.4264/2014 (Α ́ 118), και οι προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών Β/θμιας Εκπαίδευσης ΠΕ02, ΠΕ03 και ΠΕ04 για την παράλληλη στήριξη πραγματοποιούνται πλέον ως πλήρους ή/και μειωμένου ωραρίου, ανάλογα με τις υφιστάμενες καταγεγραμμένες ανάγκες. Ως εκ τούτου, ο εκπαιδευτικός οφείλει να προσαρμόσει/καταγράψει αναλόγως τις προτιμήσεις του. (σχετικά βλ. και Επισήμανση 15).

10. Οι εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ05, ΠΕ06, ΠΕ07, ΠΕ08, ΠΕ11, ΠΕ79.01, ΠΕ86, ΠΕ91.01 και ΠΕ91.02, οι οποίοι επιθυμούν να απασχοληθούν σε δημοτικά σχολεία ως ωρομίσθιοι θα πρέπει να επιλέξουν στην αίτηση ωρομισθίου και περιοχές Α/θμιας Εκπαίδευσης.

11. Υποψήφιοι οι οποίοι εντάσσονται σε περισσότερους του ενός τελικούς αξιολογικούς πίνακες Β ́ ή τους επικουρικούς αυτών (Ε.Α.Ε.), υποβάλλουν στο ΟΠΣΥΔ ξεχωριστή αίτηση για πρόσληψη για καθεμία από τις εν λόγω ειδικότητες. Ομοίως, διακριτή αίτηση υποβάλλεται (ανά δομή) για τους εκπαιδευτικούς που έχουν ενταχθεί τόσο στους τελικούς αξιολογικούς πίνακες Β ́ (ή τους τελικούς επικουρικούς αυτών) όσο και στους τελικούς αξιολογικούς πίνακες Α ́ (Γενικής Εκπαίδευσης). [Βλ. σχετ. παράδειγμα στην Επισημ. 1.]

Επισημαίνεται ότι δεν παρέχεται στον υποψήφιο η δυνατότητα ορισμού προτεραιότητας στην αξιολόγηση της μίας αίτησης έναντι της/ων άλλης/ων.

12. Ο υποψήφιος, εφόσον επιθυμεί να εκδηλώσει ενδιαφέρον για πρόσληψη στο σύνολο των διαθέσιμων περιοχών, οφείλει να τις επιλέξει όλες, με τη σειρά που επιθυμεί.

13. Πέραν των περιοχών προτίμησης, ο υποψήφιος δύναται να εκδηλώσει ενδιαφέρον για πρόσληψη, ανάλογα με τον κλάδο του και κατόπιν συγκεκριμένης επιλογής από τον ίδιο στη σχετική αίτηση, και για:

  • τη Σιβιτανίδειο Σχολή (κλάδοι Β/θμιας),
  • τα Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.): Η δυνατότητα παρέχεται μόνο στους υποψήφιους των κλάδων ΕΑΕ ΠΕ71 και ΠΕ61 και των κλάδων ΠΕ60, ΠΕ70, ΠΕ02, ΠΕ03 και ΠΕ04 με εξειδίκευση στην ΕΑΕ.

14. Ο υποψήφιος ενδέχεται να προσληφθεί, άνευ δυνατότητας επιλογής για τον ίδιο, για την κάλυψη λειτουργικών κενών είτε σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε. είτε σε Τ.Ε. είτε για τις ανάγκες της παράλληλης στήριξης (μαθητών/νηπίων) των περιοχών προτίμησής του. Κατά τα λοιπά, επί του ζητήματος ισχύουν τα αναφερόμενα αφενός στην παρ.3Α του άρθρου 16 του ν.3699/08, όπως προστέθηκε με το άρθρο 45 του ν.4692/20, περί τοποθέτησης σε ΤΕ μόνο εφόσον καλυφθούν τα κενά σε ΣΜΕΑΕ, και αφετέρου της παρ.5 του άρθρου 5 της αριθμ. 104627/ΓΔ5/7-8-2020 (Β ́ 3344) υ.α. (βλ. και Επισήμανση 16). Ομοίως, υποψήφιοι των κλάδων ΠΕ70 με εξειδίκευση στην ΕΑΕ και ΠΕ71 ενδέχεται να προσληφθούν, άνευ δυνατότητας επιλογής για τους ίδιους, για την κάλυψη λειτουργικών κενών και σε Εργαστήρια Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (Ε.Ε.Ε.Ε.Κ.).

15. Ειδικά για το πρόγραμμα της εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης (Παράλληλη Στήριξη) προσλαμβάνονται μόνο υποψήφιοι των κλάδων ΕΑΕ ΠΕ61 και ΠΕ71 και των κλάδων ΠΕ60, ΠΕ70, ΠΕ02, ΠΕ03 και ΠΕ04 με εξειδίκευση στην ΕΑΕ.

Επισημαίνεται ότι, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 51 του ν.4692/2020 (111 Α), οι προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών Β/θμιας Εκπαίδευσης ΠΕ02, ΠΕ03 και ΠΕ04 για την παράλληλη στήριξη πραγματοποιούνται πλέον ως πλήρους ή/και μειωμένου ωραρίου, ανάλογα με τις υφιστάμενες καταγεγραμμένες ανάγκες. Ως εκ τούτου, ο εκπαιδευτικός οφείλει να προσαρμόσει/καταγράψει αναλόγως τις προτιμήσεις του.

16. Οι εκπαιδευτικοί προσλαμβάνονται με βάση την κατάταξή τους στον οικείο τελικό αξιολογικό πίνακα κατάταξης Β ́ [ή (αν αυτός εξαντληθεί) από τον τελικό επικουρικό αξιολογικό πίνακα της παραγράφου 4 του άρθρου 58 του ν.4589/2019] και την αίτηση-δήλωση προτίμησης περιοχών/ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. που έχουν υποβάλει. Υποψήφιοι για τους οποίους, στον οικείο τελικό αξιολογικό πίνακα κατάταξης (όπως δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ και κοινοποιήθηκε αρμοδίως στο Υπουργείο), έχει καταγραφεί επάρκεια στη Γραφή Braille ή/και επάρκεια στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα, προσλαμβάνονται, κατά προτεραιότητα, για την εκπαίδευση μαθητών με προβλήματα όρασης ή/και κωφών και βαρήκοων μαθητών.

17. Σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 5 του άρθρου 5 της αριθμ. 104627/ΓΔ5/7-8-2020 (Β ́ 3344) υ.α., κατά τη διενέργεια/ροή προσλήψεων σε δομές Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης τηρείται μηχανογραφικά, η κάτωθι σειρά προτεραιότητας, ανά περιοχή προτίμησης, στην κάλυψη των λειτουργικών κενών, άνευ δυνατότητας ορισμού προτεραιότητας εκ μέρους του υποψηφίου:

α) Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Σ.Μ.Ε.Α.Ε.) / Τμήματα Ένταξης (Τ.Ε.) με επιπρόσθετα προσόντα γνώσης γραφής Braille (Braille) και Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας (Ε.Ν.Γ.),

β) εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη με επιπρόσθετα προσόντα γνώσης Braille και Ε.Ν.Γ.,

γ) Σ.Μ.Ε.Α.Ε./Τ.Ε. με επιπρόσθετο προσόν γνώσης Ε.Ν.Γ.,

δ) Σ.Μ.Ε.Α.Ε./Τ.Ε. με επιπρόσθετο προσόν γνώσης Braille,

ε) εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη με επιπρόσθετο προσόν γνώσης Ε.Ν.Γ.,

στ) εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη με επιπρόσθετο προσόν γνώσης Braille,

ζ) Σ.Μ.Ε.Α.Ε./Τ.Ε. άνευ επιπρόσθετου προσόντος γνώσης Braille ή Ε.Ν.Γ. και

η) εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη άνευ επιπρόσθετου προσόντος γνώσης Braille ή Ε.Ν.Γ..

18. Οι εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ06, ΠΕ08, ΠΕ11, ΠΕ79.01 και ΤΕ16, ΠΕ86, ΠΕ91.01 και ΠΕ91.02 με εξειδίκευση στην ΕΑΕ, οι οποίοι επιθυμούν να απασχοληθούν στην Πρωτοβάθμια ως ωρομίσθιοι ΕΑΕ, θα πρέπει να επιλέξουν στην αίτηση ωρομισθίου και περιοχές Α/θμιας Εκπαίδευσης.

19. Εκπαιδευτικοί οι οποίοι έχουν ενταχθεί στους τελικούς αξιολογικούς πίνακες Β ́ (ή τελικούς τους επικουρικούς) του ΑΣΕΠ με τα επιπρόσθετα προσόντα της επάρκειας στην Ε.Ν.Γ. ή/και επάρκειας στη Braille προσλαμβάνονται, κατά προτεραιότητα, σε δομές ΕΑΕ στις οποίες φοιτούν μαθητές με προβλήματα ακοής ή/και όρασης αντίστοιχα.

20. Οι ανωτέρω παρεχόμενες δυνατότητες ενεργοποιούνται απευθείας από τον υποψήφιο στο ΟΠΣΥΔ με τη χρήση των προσωπικών του κωδικών πρόσβασης.

21. Σε περίπτωση που μηχανογραφικοί ή λοιποί επείγοντες λόγοι, οι οποίοι συνδέονται με την αναγκαιότητα άμεσης διενέργειας προσλήψεων, το επιβάλλουν, οι παρεχόμενες ανωτέρω α ́ και β ́ δυνατότητες θα αναστέλλονται προσωρινά από τη Διοίκηση χωρίς να απαιτείται προηγούμενη ειδοποίηση των υποψηφίων.

22. Κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους 2021-2022 ενδέχεται να ενεργοποιηθούν οι διατάξεις του άρθρου 86 του ν.4547/2018, όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 46 του ν.4692/2020, περί έκδοσης ειδικής/ών προκήρυξης/εων κάλυψης κενών σε συγκεκριμένες σχολικές μονάδες.

Στην περίπτωση αυτή επισημαίνεται ότι:

α) αίτηση δήλωση προτιμήσεων συγκεκριμένων σχολικών μονάδων μπορεί να υποβληθεί ακόμη και αν δεν (έχει) υποβληθεί αίτηση προτίμησης περιοχών υπό την παρούσα εγκύκλιο (ή αυτή απενεργοποιηθεί από τον υποψήφιο στην πορεία) και

β) μπορούν να δηλωθούν ακόμη και σχολικές μονάδες οι οποίες ανήκουν σε περιοχές μετάθεσης/πρόσληψης τις οποίες δεν έχει επιλέξει ο υποψήφιος με την παρούσα εγκύκλιο (ή τις έχει αφαιρέσει στην πορεία).

23. Σε περίπτωση μη μεταφόρτωσης βιογραφικού σημειώματος, οι υποψήφιοι θα αποκλείονται από τη διαδικασία πρόσληψης στα εκκλησιαστικά σχολεία.

24. Σε περίπτωση μη μεταφόρτωσης βιογραφικού σημειώματος, οι υποψήφιοι θα αποκλείονται από τη διαδικασία πρόσληψης στα εκκλησιαστικά σχολεία.

25. Όσοι ενδιαφέρονται να διδάξουν το μάθημα της Εικονογραφίας οφείλουν να το σημειώσουν στην αίτησή τους που θα υποβάλουν μέσω opsyd, ενώ τα δικαιολογητικά που τους εντάσσουν σε μία από τις ανωτέρω κατηγορίες για τη διδασκαλία του εν λόγω μαθήματος θα κατατίθενται προς έλεγχο στην πλησιέστερη του τόπου κατοικίας τους Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, σύμφωνα με την παρ. 2 της αρ. 71346/Θ2/10-6-2020 (ΦΕΚ Β ́ 466/22-06-2020) υπουργικής απόφασης. Οι υποψήφιοι που δεν πληρούν τις προϋποθέσεις της ανωτέρω υπουργικής απόφασης αποκλείονται από τη διαδικασία πρόσληψης για τη διδασκαλία του συγκεκριμένου μαθήματος.

26. Είναι αυτονόητο ότι όσοι επιθυμούν να διδάξουν το μάθημα της Εικονογραφίας οφείλουν, όπως όλοι οι υποψήφιοι για πρόσληψη στα εκκλησιαστικά σχολεία, να μεταφορτώσουν/«ανεβάσουν» (upload) τα συμπληρωματικά δικαιολογητικά στην αίτησή τους στον ΟΠΣΥΔ: α) υποχρεωτικά: βιογραφικό σημείωμα το περιεχόμενο του οποίου να εναρμονίζεται με τις διατάξεις της αριθ. 67728/Α2/11-6-2010 απόφασης Υπουργού Παιδείας (Φ.Ε.Κ. 863/Β) και, β) προαιρετικά: συστατική επιστολή από προσωπικότητα του χώρου της Ορθοδοξίας. Σε περίπτωση μη μεταφόρτωσης βιογραφικού σημειώματος, οι υποψήφιοι θα αποκλείονται από τη διαδικασία πρόσληψης στα εκκλησιαστικά σχολεία.

27. Οι προσωρινοί αναπληρωτές και ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί υποχρεούνται, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ.8 του άρθρου 111 του Ν.4821/2021, να προσκομίσουν κατά την ανάληψη υπηρεσίας Ψηφιακό Πιστοποιητικό COVID-19 της Ε.Ε. (EU Digital COVID Certificate EUDCC) του Κανονισμού (ΕΕ) 2021/953 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 14ης Ιουνίου 2021 και του άρθρου πρώτου της από 30.5.2021 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου (Α' 87), η οποία κυρώθηκε με το άρθρο 1 του ν. 4806/2021 (Α' 95) με πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση του φυσικού προσώπου κατόχου του όσον αφορά στον εμβολιασμό ή στη νόσηση από τον κορωνοϊό COVID-19, ή βεβαίωση εμβολιασμού της παρ. 5 του άρθρου 55 του ν. 4764/2020 (Α' 256), ή βεβαίωση θετικού διαγνωστικού ελέγχου της παρ. 1 του άρθρου 5 της υπ' αρ. 2650/10.4.2020 (Β' 1298) κοινής απόφασης των Υπουργών Υγείας και Επικρατείας, όπως εκάστοτε ισχύει, ή ισοδύναμο πιστοποιητικό ή βεβαίωση τρίτης χώρας ή βεβαίωση αρνητικού εργαστηριακού διαγνωστικού ελέγχου νόσησης (rapid test ή PCR test), η οποία εκδίδεται είτε μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr-ΕΨΠ), είτε από τον ιδιωτικό φορέα που επιλέγεται με δική τους επιβάρυνση.

Εφόσον δεν προσκομίσουν κατά την ανάληψη υπηρεσίας το εν λόγω απαραίτητο πιστοποιητικό δεν αναλαμβάνουν υπηρεσία και στην περίπτωση αυτή εφαρμόζονται, κατά περίπτωση, οι κυρώσεις των διατάξεων της παρ. 5Α του άρθρου 63 του ν. 4589/2019 (για τους προσληφθέντες υπό τις γενικές διατάξεις του άρθρου 63 του ιδίου νόμου) και των διατάξεων της παρ.4 του άρθρου 86 του ν. 4547/2018 (για τους προσληφθέντες υπό τις διατάξεις της έκδοσης ειδικής πρόσκλησης του άρθρου 86 του ιδίου νόμου):

  •  παρ.5Α του άρθρου 63 του ν. 4589/2019: «Εκπαιδευτικοί και μέλη Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π., οι οποίοι προσλαμβάνονται στα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ως προσωρινοί αναπληρωτές ή ωρομίσθιοι με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου και για οποιονδήποτε λόγο δεν αναλαμβάνουν υπηρεσία εντός πέντε (5) ημερών από την ημερομηνία που ορίζεται στην ανακοίνωση της πρόσληψης ή αναλαμβάνουν υπηρεσία και στη συνέχεια παραιτούνται, αποκλείονται από τις προσλήψεις κατά το σχολικό έτος που διανύεται κατά την ανακοίνωση της πρόσληψης, καθώς και κατά το επόμενο σχολικό έτος. Αν το δεύτερο έτος αποκλεισμού συμπίπτει με το πρώτο έτος ισχύος νέων πινάκων κατάταξης, τα πρόσωπα που αποκλείονται μπορούν να προσληφθούν μόνο κατά το δεύτερο έτος ισχύος των νέων πινάκων. Οι διατάξεις των προηγούμενων εδαφίων δεν εφαρμόζονται για τους εκπαιδευτικούς και τα μέλη Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π., που προσλαμβάνονται με πλήρες ή μειωμένο ωράριο για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων που λειτουργούν σε καταστήματα κράτησης.»
  • παρ.4 του άρθρου 86 του ν. 4547/2018: «Εκπαιδευτικός ή μέλος Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π., που προσλαμβάνεται ως αναπληρωτής σε κενό με την ειδική πρόσκληση, ύστερα από την αίτηση-δήλωση συμμετοχής του, και για οποιονδήποτε λόγο δεν αναλαμβάνει υπηρεσία εντός πέντε (5) ημερών από την ημερομηνία που ορίζεται στην ανακοίνωση της πρόσληψης ή αναλαμβάνει υπηρεσία και στη συνέχεια παραιτείται, αποκλείεται από τις προσλήψεις κατά το σχολικό έτος που διανύεται κατά την ανακοίνωση της πρόσληψης, καθώς και κατά τα δύο επόμενα σχολικά έτη. Αν το τρίτο έτος αποκλεισμού συμπίπτει με το πρώτο έτος ισχύος νέων πινάκων κατάταξης, το πρόσωπο που αποκλείεται μπορεί να προσληφθεί μόνο κατά το δεύτερο έτος ισχύος των νέων πινάκων.»

Χρήζει αναφοράς ότι οι ανωτέρω αναφερόμενες κυρώσεις, περί αποκλεισμού από τις προσλήψεις, ισχύουν τόσο για τις δομές Γενικής όσο και για τις δομές ΕΑΕ στις οποίες είναι υποψήφιος ο εκπαιδευτικός.

Υπό το πρίσμα αυτό, αποκλείονται από τις προσλήψεις (αναπληρωτών/ ωρομισθίων) όσοι ήδη εμπίπτουν στις κυρώσεις των ως άνω διατάξεων : α) της παρ. 5 Α του άρθρ. 63 του ν. 4589/2019, β) της παρ. 4 του αρθρ. 86 του ν. 4547/2018, λόγω προηγούμενης μη ανάληψης υπηρεσίας ή παραίτησης.

Οι ανωτέρω κυρώσεις δεν εφαρμόζονται στην περίπτωση των προσωρινών αναπληρωτών που προσλαμβάνονται με συμβάσεις εργασίας ιδιωτικού δικαίου τρίμηνης διάρκειας. Για τους εν λόγω αναπληρωτές ισχύουν τα αναφερόμενα στην παρ. 5 του άρθρου 111 του ν. 4823/2021 .

Υπενθυμίζεται ότι αποκλείονται από τις προσλήψεις οι εκπαιδευτικοί που εμπίπτουν στις κυρώσεις της παρ.5Α του άρθρου 62 του ν. 4589/2019, που ορίζουν ότι: «Εκπαιδευτικοί και μέλη Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π., οι οποίοι διορίζονται στα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σύμφωνα με τις προηγούμενες παραγράφους και δεν αναλαμβάνουν υπηρεσία ή αναλαμβάνουν υπηρεσία και, μέσα σε ένα έτος από τη δημοσίευση του ΦΕΚ διορισμού, παραιτούνται, αποκλείονται από τους διορισμούς και τις προσλήψεις κατά το σχολικό έτος που διανύεται κατά την ανακοίνωση του διορισμού και τα δύο επόμενα σχολικά έτη. Αν το τρίτο έτος αποκλεισμού συμπίπτει με το πρώτο έτος ισχύος νέων πινάκων κατάταξης, τα πρόσωπα που αποκλείονται μπορούν να διοριστούν ή προσληφθούν μόνο κατά το δεύτερο έτος ισχύος των νέων πινάκων. [...]»

28. Δεν επιτρέπεται η ύπαρξη δύο συμβάσεων εκπαιδευτικού ή μέλους Ε.Ε.Π.-Ε.Β.Π. στο πλαίσιο αρμοδιότητας της ίδιας ή διαφορετικής υπηρεσίας του Υ.ΠΑΙ.Θ.. Το κώλυμα του ανωτέρω εδαφίου αίρεται στην περίπτωση αποδεδειγμένης έλλειψης υποψηφίων εκπαιδευτικών και εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις που τάσσονται από τις κατά περίπτωση ισχύουσες διατάξεις.

29. Αναπληρωτές ή ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί δύνανται να ασκούν ιδιωτικό έργο ή εργασία με αμοιβή [π.χ. ως ωρομίσθιοι σε Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ)], εφόσον προηγουμένως έχουν λάβει την απαιτούμενη, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 31 του ν.3528/2007 (Α ́ 26), άδεια από το εκάστοτε αρμόδιο Υπηρεσιακό Συμβούλιο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου