Α) Το ΚΥΣΠΕ συνεδριάζει στις 17/03 για τις μεταθέσεις εκπ/κών ΠΕ για το σχολικό έτος 2021-2022
Σας ενημερώνω ότι το
ΚΥΣΠΕ θα συνεδριάσει στις 17 Μαρτίου ημέρα Τετάρτη με θέματα ημερήσιας διάταξης
τα παρακάτω:
1. Εξέταση αμφισβητούμενων αιτήσεων μετάθεσης εκπαιδευτικών Π.Ε. από περιοχή σε περιοχή και λήψη απόφασης για διαμόρφωση σχετικής πρότασης.
2. Εξέταση αιτήσεων μετάθεσης εκπαιδευτικών Π.Ε. από περιοχή σε περιοχή για ένταξη σε ειδική κατηγορία (ασθένειες, πολυτεκνία κ.λπ.) και λήψη απόφασης για διαμόρφωση σχετικής πρότασης.
3. Εξέταση αιτήσεων παραίτησης εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και λήψη απόφασης για διαμόρφωση σχετικής πρότασης.
Με βάση την εκτίμησή μου οι
μεταθέσεις τη φετινή χρονιά θα είναι οι περισσότερες των τελευταίων δεκαετιών.
Β) Μόνιμοι διορισμοί στην εκπαίδευση- Η ανάγκη πραγματοποίησης των 10.500 διορισμών σε μία φάση
Στη δημόσια εκπαίδευση υπάρχουν χιλιάδες οργανικά και λειτουργικά κενά εκπαιδευτικών, αφού τα τελευταία χρόνια δεν έχουν γίνει διορισμοί, ενώ έχουν αποχωρήσει πάνω από 40.000 εκπαιδευτικοί και φέτος οι συνταξιοδοτήσεις αναμένεται να ξεπεράσουν τις 10.000.
Οι πλέον των 50.000 αναπληρωτών που εργάζονται στην εκπαίδευση, οι περισσότεροι όλων των εποχών, πιστοποιούν τις ελλείψεις σε Νηπιαγωγεία, Δημοτικά, Γυμνάσια και Λύκεια.
Αναμφισβήτητα μετά από 12 χρόνια αδιοριστίας, με εξαίρεση τις 4.500 διορισμούς στην Ειδική Αγωγή το 2020, που αποτέλεσε ένα θετικό βήμα, η εκπαίδευση έχει ανάγκη χιλιάδων διορισμών μόνιμων εκπαιδευτικών.
Η εξαγγελία της Υπουργού Παιδείας να πραγματοποιηθεί η πρώτη φάση διορισμών (5.250 από τις 10.500 προσλήψεις που προβλέπονται συνολικά) πριν την έναρξη του σχολικού έτους, δεν καλύπτει ούτε στο ελάχιστο τα πραγματικά κενά.
Για τη στοιχειώδη κάλυψη των πολύ σοβαρών κενών με μόνιμο προσωπικό πρέπει άμεσα να γίνουν σε μία φάση οι 10.500 διορισμοί και πριν την έναρξη του νέου σχολικού έτους για να περιοριστεί το μεγάλο πρόβλημα της έλλειψης μόνιμου εκπαιδευτικού προσωπικού.
Σχετικά με το θέμα της κατανομής των διορισμών μεταξύ των βαθμίδων εκπαίδευσης το ελάχιστο που μπορεί να γίνει είναι να ληφθεί υπόψη το κριτήριο των πραγματικών αναγκών όπως αυτές αποτυπώνονται με βάση τα οργανικά κενά για τις μεταθέσεις αλλά και τις προσλήψεις αναπληρωτών τα τελευταία χρόνια.
Σε κάθε περίπτωση έμφαση πρέπει να δοθεί στην κάλυψη πρώτιστα των αναγκών των Νηπιαγωγείων και των Δημοτικών σχολείων που είναι διάσπαρτα σ’ όλη τη νησιωτική Ελλάδα και στα πιο δυσπρόσιτα χωριά της πατρίδας μας.
Οι 10.500 διορισμοί σε μία φάση πρέπει να είναι βασική επιδίωξη της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας αλλά και του συνδικαλιστικού κινήματος, ως πρώτο βήμα για την κάλυψη όλων των αναγκών με διορισμούς μόνιμων εκπαιδευτικών, για να ελπίζουμε στην επίτευξη υψηλότερης ποιότητας στην παρεχόμενη εκπαίδευση, για ένα καλύτερο αύριο των παιδιών μας, για ένα καλύτερο αύριο της χώρας μας.
Πάντα στη
διάθεσή σας
Βασίλειος
Παληγιάννης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου